KLANTENSERVICE!

Welkom

Ben je op zoek naar veelgestelde vragen of andere informatie met betrekking tot de diensten van Top Deals Mode, dan bent u op deze pagina op het juiste adres. Mocht uw vraag na het doornemen van deze pagina nog niet beantwoord zijn, dan raden wij je aan contact met ons op te nemen.

Bezorgen –  Retourneren –  Ruilen –  Garantie –  Klachten

KLANTENSERVICE!

Bezorgen en bezorgkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Mochten wij om welke reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50,-. De kosten voor het bezorgen zijn gratis voor bestellingen vanaf € 75,- Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

KLANTENSERVICE!

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@topdealsmode.nl.

KLANTENSERVICE!

Artikel beschadigd of ruilen

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@topdealsmode.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.” Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@topdealsmode.nl

KLANTENSERVICE!

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.

KLANTENSERVICE!

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@topdealsmode.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.